نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3090
-
الف
+

«بچه مهندس4» سال 1400 نشر می شود

در این گزارش از آخرین وضعیت ساخت فصل چهارم سریال محبوب «بچه مهندس» باخبر می شوید.

به گزارش آی فیلم2، بعد از پایان یافتن فصل سوم سریال «بچه مهندس»، «حسن وارسته» سرپرست نویسندگان این سریال خبر از آغاز نگارش فلمنامه فصل چهارم داده بود.

فصل سوم سریال بچه مهندس که به تازگی از رسانه ملی ایران نشر شده است، توانست موفقیت فصل های اول و دوم را تکرار کند و حال مخاطبان منتظر ساخت فصل چهارم این سریال محبوب هستند.

«علی غفاری» کارگردان این سریال در پیوند با فصل چهارم این‌چنین توضیح داده است: مردم انتظار دارند و دوست دارند که ماجرای جواد جوادی را ادامه بدهیم ما هم خوشحالیم و دوست داریم داستان وی ادامه پیدا کند اما به شرطی که به ایده خوبی برسیم. 

سرپرست نویسندگان سریال «بچه مهندس» هم با اشاره به القای امید و امیدبخشی در فصل چهارم، گفت: سعی می‌کنیم در این قصه جدید، امیدبخشی برای رسیدن به آرزوهای ناممکن را مطرح کنیم. چرا که در فصل سوم بسیاری از نوجوانان و جوانان به خاطر این القای امید و امیدبخشی، دوباره به سراغ تحصیل رفتند و ناامیدی را کنار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: سعی‌مان این است هرچه زودتر فلمنامه را آماده و به سرانجام برسانیم و مطمئن باشید به قصه محکمی نرسیده بودیم این کار را ادامه نمی‌دادیم. 

حسن وارسته درباره پیش‌بینی برای شروع فلمبرداری و تغییرات در ترکیب بازیگران و عوامل بچه مهندس،‌ به خبرگزاری تسنیم توضیح داد: شروع فلمبرداری در حیطه اختیارات تهیه‌کننده است اما احتمالاً خزان بتوانیم فصل چهارم بچه‌مهندس را شروع کنیم. درباره ترکیب بازیگران فصل چهارم این سریال تلویزیونی، باید بگویم نویسنده بر اساس درام و ضرورت کرکترهای کار را جلو می‌برد. اگر کسی اضافه شود در قصه می‌آوریم و اگر کسی به ضرورتِ درام باید حذف شود نویسنده این کار را می‌کند. 

وی تصریح کرد: قصه ما جواد جوادی است. لازم هم باشد یکسری شخصیت‌هایی وارد می‌کنیم تا مانع رسیدن قهرمان داستان به هدفش بشود. این بار یک جنس ضدقهرمان داریم که برایشان کرکتر طراحی می‌کنیم. اما درباره تغییر در ترکیب بازیگران این نکته لازم به یادآوری است که همیشه ترکیب تیم برنده را در همه جای دنیا حفظ می‌کنند این ترکیب شامل عوامل تولید، تهیه‌کننده، کارگردان ، نویسنده و عوامل می‌شود، سعی می‌کنیم ترکیب تیم برنده حفظ شود.

گفتنی است فصل اول و دوم سریال بچه مهندس از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال بچه مهندس

دانلود سریال بچه مهندس2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر